love you once, love you still, always have, always will.

okej.. vart ska jag börja..? jag kan börja med en sak, det är att säga förlåt. Förlåt för att jag inte kollar på dig, förlåt för att jag inte säger vad som är fel, förlåt för att jag inte beter mig som en äkta vän.
Mitt liv är PISS just nu. Jag befinner mej 13 timmar ifrån alla som betyder nått för mig. 13 timmar ifrån mitt liv. Det kanske låter lätt, men just nu är det inte så lätt. Jag kämpar varje dag för att inte brista ihop. Och det är i dom här lägena en kompis ska finnas till, dom ska märka att allt inte är rätt, dom ska hjälpa en.. och du.. Sara Wallny du har hjälpt mej med allt, varje liten sak har du gjort bättre.. förutom denhär.. men jag är så jävla nöjd endå. Jag är så glad för att du har funnits till för mig även att jag inte bett om det.



Ett liv utan dej skulle inte vara lätt. Det skulle alltid vara något som fattades. Något man saknar. Något man inte är hel utan. För nu finns du i mitt liv, i mitt hjärta, i mina tankar... Vi har inte setts på ungefär 1 månad, en månad utan sin lillasyster, sin glädgespridare. Som du kanske förstår du har du förendrat mig.. på ett bra sätt. Du har gett mig mer styrka, mer kraft. Ditt leende är de finaste, de lyser upp mig innefrån till ut. Som en drog.



Vi har hängt ihop i 1 år nu. Det var 1 år sen vi träffades hos alexandra, det var 1 år sen jag fick en ny syster. Jag kommer ihåg det som de var igår.. för den dagen förendrade mitt liv. Att uppleva och skapa så många minnen som vi gjort på så kort tid är svårt.. allt vi gör blir till en galen grej. ALLT. Till och med när vi äter mellis händer det saker som aldrig händer med nån annan. Sara, vi har något speciellt. Något som man inte hittar hos alla. Vi är så lika på insidan, vi har samma tankar om allt, vi ser allt på samma sätt. Vi är som gjorda för varandra.



Hörru, vad fan håller vi på med? vi tjaffsar om små saker. Jag tror att vi gör de för att vi saknar varandra så mycket.  Eller jag vet att jag saknar dej sjukt galet mycke. Du finns lixom alltid i mina tankar. Allt jag gör påminner lite om dej. Vi har så många minnen, När vi äter nutella så vi mår illa, när vi bränner mackor, när vi kletar mascara på varan, när vi kollar på bus kul, när vi sov hos din mamma.. när vi bara har pratar. Du vet väldigt mycke om mej och jag vet mycke om dig.. men vi har så mycke att mer att veta, jag har sett många sidor på dig och jag är säker på att det finns 1000 mer sidor.. och dom vill jag se.



Jag älskar dig idag, imorn och föralltid. Du är oslagbar! // Hanna Olsson

Kommentarer

Kommentera här:D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Skriv din blogg? ;)

Släng in en kommentar och gör mig glad!! :-)

Trackback
RSS 2.0