snart träffa moa tror jag? :D

hej allihopa, förlåt förlåt och förlåt för jätte dålig uppdatering!
sitter iaf i cassandras säng med cassandra och julia, känner mig bättre än igår.
så ska snart dra och träffa moa, vet inte vad vi ska göra? eller vart vi ska träffas?
aja, min lillasyster moa, hahha är på typ någon uppvisning eller mamma och hon åkte nyss.. dom ska ytp ha lucialinne och sjunga, sen slänga av sig dom och köra sitt program, fett coolt ju! mamma ska filma så jag kan kolla sen (a
har plattat mitt hår, men det har bajsat sig för cassandras plattång suuger :(
så jag ska platta det igen, och sminka mig ;$
puss
HAHHAHAHA omg, söta.

Kommentarer

Kommentera här:D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Skriv din blogg? ;)

Släng in en kommentar och gör mig glad!! :-)

Trackback
RSS 2.0