ny design!

hej babes, testade att göra en design i picasa.. och själv tyckte jag att det blev ass bra, vad tyckte ni? tryck F5 om ni inte ser den (:
ska ta lite nya bilder, och fixa en till sen men iaf något nytt ett tag ;D
sitter i moas säng med min fot på massa kuddar, ska vila den idag och se hur det är imorgon, man skulle vänta för att se hur det är.. men som det känns nu, kommer jag och mamma åka in imorgon, och troligen blir det nog så också.
men inte ikväll, om det inte blir sämre såklart.
har ätit för ett tag sen, och ska träna på glosorna lite nu tror jag, så jag kan dom till på onsdag (a
imorgon träffar jag troligen alexandra, vet inte vad vi ska göra? skulle behöva dra iväg och kolla på lite julklappar, men som min fot är just nu kan jag knappt gå ;s så vi får se vad vi gör, bara hon inte är sjuk imorgon med, men hon lät pigg i telefon!
och dagen kan jag inte säga så mycket om, skolan som vanligt.. inga speciella lektioner, förutom gympa eller idrott? vad man nu säger, aja skitsamma men den var jag inte med på eftersom jag inte kunde med min fot -.-
annars bara svenska, och matte tror jag?
ganska skön dag faktiskt, men ska dra nu bloggar mer sen.. puss
hihi, snygg

Kommentarer

Kommentera här:D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Skriv din blogg? ;)

Släng in en kommentar och gör mig glad!! :-)

Trackback
RSS 2.0