förlååååt!

hej! gud förlåt för att jag typ har varit sämst på att uppdatera, det brukar alltid vara så att det går bra för mig i början men inte så länge till, aja jag ska försöka :D
drog hem efter skolan idag, har pluggat lite glosor, ska nog kolla lite på matteprovet vi ska ha imorgon eller på torsdag också. annars händer inget speciellt, eller jo förresten det är ''disco'' med klassen och 6c,
det börjar halv sju, och är slut tio.. så det blir typ min kväll :)
och idag är det luucia! och fortfarande ingen snö, vad fan är det här?
åhhh jag blir suuur :(
vill ju ha snö, nunuu. hoppas den kommer snart, det är ju jul om typ 12 dagar!
jag hinner inte slänga in ett inlägg när jag kommer hem, men innan jag åker hinner jag nog.
puss
bögochgaysomskahållaihopföralltid, där va jag bögig va denise? :D:D:D

Kommentarer

Kommentera här:D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Skriv din blogg? ;)

Släng in en kommentar och gör mig glad!! :-)

Trackback
RSS 2.0